pátek 28. června 2013

Devil - EVIL Miniatures

Jak jsem anoncoval, tak i plním. Šlo totiž o bustu 'Devil' od EVIL miniatures Bustu jsem zkusil namalovat tak rychle, jak jen to bylo možné. Jak jsem již o této bustě prohlásil, tak je opravdu vhodná pro každého. Každý si na ní totiž může vyzkoušet nějakou novou techniku. Nebo ji namalovat zkrátka tak, jak by si Ďábla představoval. Kdybych ji měl malovat ještě jedno, namaloval bych ji zcela jinak. Nemyslím to tak, že bych byl proti tomu, jak vypadá teď. To ne. Zkrátka bych vedle téhle namaloval další, jinou. 

Jenže ono stejně nezáleží na tom, co si o ní myslím já. Když se nebude zamlouvat, tak ji budu muset stejně přemalovat. 

Zatím tedy pár fotografií ohořelého (a stále nažhaveného) ďábla. Namaloval jsem ho tak, jak jsem si ve chvíli, kdy jsem bustu vyndal z krabičky, představoval to, co bych nerad potkal. Když to bude schváleno, vydáme se příště do radioaktivních bažin a také přidám fotografie z postupu. 

Jediné, co ještě budu muset každopádně dodělat, je přidání bílé mezi rohy (poslední fotografie). 

Jméno: Devil (1/9)
Počet dílů: 2 (hlava a tělo)
Použité barvy: akrylové Andrea, akrylové Vallejo a tempery





  

Žádné komentáře:

Okomentovat