středa 29. února 2012

Vášnivý lovec od Polarisu - fotografie

Největší výhoda nekomerčního vlastního blogu je bezpochyby v tom, že si zde mohu psát o čem chci. A naopak nepíši o tom, o čem psát nechci. Čas od času se pak třeba najde i příležitost namalovat si pěkně zpracovanou figurku, která je navíc vše možné, jen ne nudná a okoukaná. 

Právě do této kategorie řadím figurky od firmy Polaris. Zatím jsem tedy namaloval jen dvě. První byla figurka Hellboye, druhou pak Medvědí člověk. Na pracovním stole mám ještě další dvě figurky, které však jsou pokrevní sestry lovce na fotografiích. Tedy sestry... podle mého to sestry jsou. Když jsem se o tom bavil s autorem, tak to jsou možná i bratři.



Nic to však nemění na skutečnosti, že figurka, kterou firma Polaris nakonec uvedla na trh, je velmi (!) pěkně odlitá - osobně bych ji zařadil těsně za resinové figurky JMD - a představuje doopravdy neotřelou figurka. Jedinou nevýhodu jsem tak nalezl v tom, že jsem figurku musel namalovat podle předlohy. A malovat podle předlohy je přesně to, co nemám na vlastní figurkařině příliš rád. I proto jsem k figurce přidal nebohého človíčka, který ještě neví, zda bude jíst, či bude sněden. Osobně na něj příliš nesázím, jenže já ve všem vidím to horší. Snad se vám bude figurka líbit tak, jak se líbí mně.



2 komentáře:

  1. No, it's very important to know that people read it. And even more important (well, for me personally ;-) is that there is someone who likes it. I know it still isn't as good as I want it to be. But you gave me released doping to go on. Thank you! What is adress of your blog?

    OdpovědětVymazat
  2. Thanks a lot, stay in touch. It is very important to me, because this blog is especially for you - the readers.

    OdpovědětVymazat