čtvrtek 8. června 2017

A ještě jedno WIP - 54mm - Důstojník pluku Chasseurs-Conscrits

      Ahoj ještě jednou... :)

   Dovolte mi ještě jedno WIP. Tentokrát je to HQ figurka 54mm. Jde o celkem neokoukaný sbor, Conscrits-Chasseurs, který byl ustaven v roce 1809 (zajímavostí snad je, že Napoleona vedlo k sestavení těchto lehkých pluků jistá "spořivost" -  byly totiž levnější, než normální řadové pěchotní pluky, jejich zřízení bylo prý až o půl milionu franků levněnější)

   Protože mám rád spíše akční pózy a u této figurky jsem dostal volnou ruku, vyrtvořil jsem ji v pohybu. Není to sice žádná krkolomná akce, ale pohyb se mi, doufám, podařilo vyjádřit věrohodně. Figurka je téměř dokončená, chybí jen některé detaily na čáce a celkové drobné doladění :)

       Díky za shlédnutí a přeji hezký den :)

            Cheers Borek




360° WIP video

 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat